Gestage groeicijfers eerste helft 2007

Amstelveen, 02 September 2007

In de eerste maanden van 2007 heeft information Builders weer op diverse fronten van zich doen spreken. De introductie van WebFOCUS Magnify zal u niet ontgaan zijn. Magnify is de eerste zoek- en navigatie-tool die zoekresultaten dynamisch categoriseert op basis van metadata uit Google of andere zoekmachines en deze vervolgens aanvult met alle analyse- en rapportagecapaciteiten van WebFOCUS. Hierdoor kost het gebruikers minder tijd om de informatie te vinden die ze nodig hebben om hun werk goed te doen.

Verder is afgelopen mei WebFOCUS 7.6.1 gelanceerd. Met de nieuwe WebFOCUS release heeft u de beschikking over procesgedreven alerts. Zo is het mogelijk om proactief in te spelen op bedrijfskritische gebeurtenissen. Ook is de integratie met Microsoft Office verder verbeterd in de nieuwe versie, door middel van nieuwe Excel plug-ins.

Ons aanbod heeft zich daarnaast nog op andere manieren verdiept. Nieuwe samenwerkingsverbanden zijn aangegaan met onder andere IBM en diverse andere partijen. Dit is niet onopgemerkt gebleven in de markt.

Naast vele nieuwe klanten waaronder Coty Cosmetics, Bayer en de Raad van Europa zijn vele bestaande relaties de afgelopen maanden gelauwerd op het gebied van Business Intelligence of IT-integratie. Zo mocht het politiecorps uit Richmond de Gartner Business Intelligence Excellence Award in ontvangst nemen en werden maar liefst zeven van onze relaties genoemd in het Computerworld Honors Program.
Zelf zijn wij door Gartner geplaatst in het Magic Quadrant voor Business Intelligence platforms. En noemde Ventana Research ons voorloper op het gebied van performance management.