iWay software van Information Builders in het ‘Visionaries’ kwadrant voor applicatie-integratie van Gartner

iWay erkend voor volledigheid van visie en sterke uitvoe

Amstelveen, 09 Juli 2007

iWay Software, de integratiesuite van softwareontwikkelaar Information Builders, is door de analisten van Gartner erkend als visionair in het ‘Magic Quadrant’ voor applicatie-infrastructuur voor back-end applicatie-integratieprojecten. Leveranciers werden geselecteerd op de volledigheid van hun visie en hun vermogen om projecten uit te voeren.
Gartner ziet in de markt voor applicatie-infrastructuur een samenkomst en overlap van diverse oplossingen die de ontwikkeling, implementatie en uitvoer van applicaties ondersteunen. Visionaire spelers worden door Gartner gedefinieerd als leveranciers die “innovatie laten zien vanuit sales- en marketingperspectief. Ze hebben belangrijke investeringen gedaan in integratietechnologie en hun toekomstvooruitzichten hangen af van hun vermogen een sterke positie te creëren in applicatie-infrastructuur voor back-end applicatie-integratie.”
John Senor, CEO van iWay Software: “iWay Software is de afgelopen jaren succesvol geweest met de inzet van integratietechnologie voor bedrijfssystemen als ERP, databases en mainframes. De erkenning door Gartner en onze successen bij organisaties als Coty versterken onze groei en focus op innovatie.”

Over Coty

Coty Inc., een van ’s werelds grootste en meest succesvolle producenten van geuren (o.a. Calvin Klein, Lancaster en Joop), heeft de eenvoudige interface van iWay gebruikt om zijn ICT-infrastructuur snel te integreren na de overname van Unilever Cosmetics International. Coty heeft een ROI van meer dan 400 procent gerealiseerd op het project, dat onder meer de integratie van meerdere ERP-platforms en databases, complexe messaging en toegang tot real time informatie vanuit sales en supply chain behelst. Coty’s ervaring onderschrijft het standpunt van Gartner dat integratie de waarde van een ICT-portfolio kan vergroten en het makkelijker maakt ICT concrete waarde op te laten brengen voor organisatie.