Klantenservice Information Builders genomineerd voor American Business Awards

Klanten beoordelen internationale helpdesk als zeer goed

Amstelveen, 19 Mei 2010

Information Builders, ontwikkelaar van business intelligence- en integratiesoftware, is bij de prestigieuze American Business Awards 2010 genomineerd in twee categorieën. Information Builders dingt voor het derde jaar op rij mee naar de titel ‘Customer Service Team of the Year’. Stu Madison, vice president of Corporate Technical Support Services maakt kans op de titel ‘Customer Service Executive of the Year’. Ook Nederlandse en Belgische klanten van Information Builders maken gebruik van de succesvolle online helpdesk.

De klantenservice van Information Builders werd in 2009 door 98 procent van de grootste klanten als positief beoordeeld. De goede dientsverlening van het serviceteam droeg ertoe bij dat 92 procent van de aflopende onderhoudsovereenkomsten in 2009 vernieuwd werd. Het team reageerde in 96 procent van de gevallen binnen de afgesproken tijd, tegenover 85 procent in 2008. Niet alleen de Amerikaanse, maar ook de Europese klanten van Information Builders maken gebruik van de support-mogelijkheden in de Verenigde Staten. Naast de lokale telefonische ondersteuning, kunnen de Europese klanten terugvallen op de Amerikaanse online en telefonische support. Hiermee is Information Builders in staat om optimaal adequate 24x7 ondersteuning te bieden aan al zijn klanten.

“Een goede ondersteuning van onze klanten draagt bij aan het organisatiebrede gebruik van BI- en performance management-oplossingen. Het is onze missie om informatie voor iedereen binnen een organisatie te ontsluiten. Met onze support zorgen we ervoor dat iedereen optimaal gebruik kan maken van onze oplossingen”, zegt Dave Kemme, Country Manager Benelux bij Information Builders. “Het is heel mooi om te zien dat onze inspanningen op dit terrein zo gewaardeerd worden door onze klanten.”

Stevie Awards

De American Business Awards, onderdeel van de Stevie Awards, worden uitgereikt op 21 juni, tijdens een awardgala in het Marriott Marquis Hotel in New York. In totaal hebben 2700 bedrijven zich aangemeld voor de ruim 40 categorieën. Uit dit grote aantal aanmeldingen zijn in de afgelopen weken de finalisten geselecteerd door zakelijke professionals in de gehele Verenigde Staten.

Meer informatie over de American Business Awards en de volledige lijst van finalisten in alle categorieën is te vinden op www.stevieawards.com/aba.Over de Stevie Awards

Stevie Awards worden uigereikt in vier programma’s: de American Business Awards, de International Business Awards, de Stevie Awards voor Women in Business en de Stevie Awards voor Sales en Customer Service. Met het eren van organisaties van verschillende typen en omvang en de mensen achter deze organisaties, onderstrepen de Stevies bijzondere prestaties in de wereldwijde werkomgeving. Voor meer informatie over de Stevie Awards, zie www.stevieawards.com.