Information Builders opgenomen in leiderskwadrant Business Intelligence Platforms

Information Builders, ontwikkelaar van business intelligence- en integratiesoftware, is door Gartner in het leiderskwadrant 'Magic Quadrant for Business Intelligence Platforms' geplaatst.

Amstelveen, 11 Februari 2010

De kwadrantleiders zijn volgens Gartner de organisaties die sterk zijn in zowel de breedte als de diepte van hun BI-platform mogelijkheden. Deze BI-leveranciers leveren organisatiebrede implementaties die een volledige BI-strategie ondersteunen. Leiders voldoen aan een businesspropositie die wordt onderschreven door de gebruikers en ondersteund door de operationele mogelijkheden om op wereldwijde schaal te kunnen leveren.

“De evaluatie van Gartner onderstreept de kwaliteit van onze innovatieve oplossingen die beschikbaar zijn voor alle werknemers binnen de organisaties die we bedienen”, zegt Gerald Cohen, CEO en president van Information Builders. “Information Builders wordt steeds gekozen vanwege zijn superieure datatoegang en -integratieoplossingen, dankzij de integratie van WebFOCUS met ons iWay-platform.”