Information Builders stelt Gregory Dorman aan als General Manager van iWay Software Divisie

Markt-veteraan met 30 jaar ervaring keert terug naar BI-leverancier om wereldwijde integratie-activiteiten te begeleiden

Amstelveen, 02 Augustus 2011

Information Builders, ontwikkelaar van business intelligence- en integratiesoftware, heeft Gregory Dorman aangesteld als General Manager van de iWay Software Divisie. Dorman keert terug bij Information Builders, waar hij van 1978 tot 1995 werkzaam was als President of Development, om toezicht te houden op iWay Software's activiteiten, strategie en producten. Dorman rapporteert aan Gerald Cohen.

"Onze iWay Software Divisie kent een sterke en gezonde groeicurve, nu steeds meer bedrijven hun informatiemanagement-strategie herzien. Met meer dan 30 jaar leiderschap in de software-industrie is Gregory de ideale leider om toe te zien op en richting te geven aan de productontwikkeling van iWay Software", zegt Gerald Cohen, CEO en President van Information Builders.

Voor zijn terugkeer bij Information Builders was Dorman actief als operating partner bij Exigen Capital, waar hij verantwoordelijk was voor product- en business development. Daarvoor werkte hij voor Business Objects als Chief Software Architect en opereerde als Vice President of Engineering bij Oracle Corporation.

"iWay Software heeft zich ontwikkeld tot een eerste keus oplossing voor bedrijven die losstaande systemen, processen en informatie binnen de organisatie willen integreren", zegt Gregory Dorman. "Ik ben mijn carrière bij Information Builders begonnen en ben zeer verheugd met mijn terugkeer en de kans om bij te dragen aan de toekomst van het bedrijf en zijn innovatieve producten."

Dorman heeft een Master Degree in Computer Science van Columbia University in New York City.