Information Builders sponsor van BI-event 2011

Platinum sponsor haalt VP Kevin Quinn naar Nederland.

Amstelveen, 16 Maart 2011

Information Builders heeft een overeenkomst voor platinumsponsor van het BI-event 2011 getekend.
VP Product Marketing Kevin Quinn zal tijdens het event een presentatie verzorgen.

Information Builders levert software en diensten waarmee commerciële organisaties, overheidsinstellingen en onderwijsinstellingen slimmere beslissingen kunnen nemen en processen kunnen stroomlijnen. De software van het bedrijf is geïnstalleerd op tienduizenden locaties en bedient miljoenen gebruikers.

Information Builders' WebFOCUS BI-platform levert sterk schaalbare informatie-applicaties, analyse-oplossingen en klantgerichte portals aan de nieuwe generatie informatiegebruikers, voor de realisatie van onderscheidende bedrijfsresultaten.

Information Builders' iWay Software integratieplatform stelt bedrijven in staat om optimaal gebruik te maken van hun informatiebronnen. Zij kunnen hiermee hun interne en business-to-business processen stroomlijnen en tegelijkertijd de algehele toegankelijkheid en betrouwbaarheid van informatie verbeteren, ongeacht de complexiteit van de omgeving.

Het BI-event vindt plaats op 17 mei 2011 in Intres, Hoevelaken.