Klantenservice, altijd en overal

Information Builders streeft naar lange termijn partnerships en levert daarom excellente support aan al haar klanten. Onze toewijding en resources stellen ons in staat om de vragen van WebFOCUS en iWay klanten op elk moment overal ter wereld te beantwoorden.

De klanten van Information Builders ontvangen gedurende het hele jaar software releases; zij worden aangemoedigd om ons klanten servicecenter te bellen om vragen te stellen of issues aan te melden. Elke case wordt in ons Hottrack support tracking systeem geregistreerd en doorlopend geactualiseerd met opmerkingen en commentaar tot de case is opgelost. De klant kan ook een case openen op onze technische support website (techsupport.ibi.com) of door het Benelux supportcenter te bellen.

Benelux Support Center
Telefoonnummer: (020) 456 33 22 / 00800 73 66 1000
Faxnummer: (020) 456 33 00
E-mail: emea_support@ibi.com

Antwoorden uit de WebFOCUS Community

Klanten kunnen ook vragen inbrengen op ons Focal Point forum, waar ze input van andere klanten kunnen krijgen. Onze gebruikerscommunity heeft bij elkaar opgeteld 75.000 jaar aan ervaring met onze producten. In veel gevallen is iemand tegen een soortgelijk issue aangelopen en is hij of zij bereid de gevonden oplossing te delen. De community verwelkomt input in deze open uitwisseling van ideeën.

Klanttevredenheid en excelleren

Duizenden klanten over de hele wereld vinden onze services van het hoogste kaliber.
Zij rapporteren dat wij niet alleen hun probleem hebben opgelost, maar ook hebben geholpen om meer over onze producten en services te weten te komen. In het afgelopen jaar kreeg onze klanttevredenheid een positieve score van 93 procent en onze Premium supportservice in het afgelopen kwartaal zelfs een score van 98 procent.

In de afgelopen maanden heeft Information Builders Support twee American Business Awards gekregen.