Klantenservice is alles



Bij Information Builders zijn we net zo open en flexibel als onze software. Onze klanten zijn ons belangrijkste bezit. De ontwikkeling van elk nieuw product en nieuwe functie is aangedreven door een klant. Wij hebben dan ook een antwoord voor elke klant.

'Onze Worldwide Customer Service streeft naar een hoge klanttevredenheid, klantgerichte productverbeteringen door sterke samenwerkingen met productontwikkelingsteams, en het opbouwen van duurzame relaties met klanten.'

Dan Ortolani, Senior Vice President van Worldwide Customer Services

Onze klantgerichte filosofie is versterkt met een geïntegreerd supportnetwerk van mensen die gepassioneerd toegewijd zijn aan het succes van uw bedrijfsinitiatieven. 
Professional Services, Opleiding, Technische Support, Documentatieservices, Productontwikkeling – ons supportnetwerk is de som van deze groepen. We staan klaar om u van dienst te zijn.

Het Technical Support Center is uw platform naar de community, de technische content en technische ondersteuning. Krijg toegang tot selfservice technische content, zoals gepubliceerde PDF’s, technische video’s, tutorials en search-enabled Product Information Centers. Neem contact op met ons technisch supportteam via chat, download software of manage uw support cases.

Focal Point is onze online community met meer dan 8.500 ontwikkelaars. In een informele en coöperatieve omgeving kunt u onze discussiefora bekijken of een vraag stellen aan een collega-ontwikkelaar. Onze community met ontwikkelaars is een geweldige bron van ervaren gebruikers, die allemaal bereid zijn om hun kennis te delen en contact te leggen met andere gebruikers.

Klanten kunnen onze Technical Content Library bekijken en technische handleidingen downloaden of een geprinte handleiding bestellen in onze Bookstore. Er is ook een Technical Video Center, waar u onze selfservice video’s kunt bekijken om de nieuwste functies van producten onder de knie te krijgen. In een voortdurende inspanning om de feedback van onze klanten weer te geven, hebben we een Customer Connections-programma opgesteld waarmee klanten hun feedback over een bepaalde handleiding kunnen delen, aan een gebruiksvriendelijkheidproject kunnen deelnemen of onze content management producten en applicaties in ontwikkeling kunnen testen.